You are viewing sachikoyumi

sachikoyumi
24 December 2010 @ 01:49 am
Back with more icons only K-On! this time~! 
I love the hinted Yuri in this series and the over all genral craziness of it Hahah.
Azusa, Mio and Ritsu have to be my fav :)

x - Enjoy and make sure to credit if possible

Azusa [15]
Mio [4]
Ritsu [9]
Yui [4]

T E S T E R S

     

 I C O N S  Here
 
 
Current Mood: bouncy
 
 
sachikoyumi
22 December 2010 @ 01:59 pm

Dayyyym
, i can't believe its almost chirstmas.
Hmm then again in the only thing that comes good out of it is the fact there S N O W and lots of it, well unless your like me and get cold over and over again -3-

On the brighter side i wish you all a
M E R R Y   C H R I S T M A S   A N D   A   H A P P Y   N E W   Y E A R


 x - C O S P L A Y - x


Since October Expo i haven't really cosplayed much, when i cosplayed Fang and Claire Redfield i kinda wasted all my money on both cosplays and getting down to london, but meh, i had me a good time xDD 
BUT Not the snows here, me and my girlfriend did MITSU, y'know Mio and Ritsu from K-ON!! 


 

I know i made a shit Ritsu but ffff who cares it was great cosplaying her!! 




Me and my Mio!! ^ 

It was cold i must admit but it sure was fun, even if we didn't have the full gang! 


Hope you've all had a good holiday and a good Christmas!~ 
 
 
sachikoyumi
22 November 2010 @ 09:12 pm
All icons  here: [ My Hands don't wanna start again ]


Testers!~ 

 
* Lightning.
*Oerba Yun Fang
*Oerba Dia Vanille

Best final fantasy girls~!
 
 
Current Mood: busy